Taverna Viilor Bucuresti | Restaurant, Terasa, Bar, Club | Organizam Revelion 2010, Organizare Petreceri, Organizare Evenimente

Prima pagina arrow Forum
Forum de Taverna
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului (1 viewing) (1) Guest
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului
#140
absolutep0wer (User)
Expert Boarder
Posts: 125
User Offline Click here to see the profile of this user
Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului 2 Years, 5 Months ago  
Patru cesti de cafea consumate zilnic reduc riscul aparitiei cancerului

In timp ce unii ne spun sa stam departe de cafea pe cat posibil, altii ne indeamna sa o bem cu litrul, sustinand ca ar fi chiar benefica.

Asa spune si un nou studiu facut de cercetatorii de la Universitatea din Utah.

Ei sustin ca cel putin patru cesti de cafea consumate zilnic reduc riscul de aparitie al unor forme de cancer la cap, la gat si in cavitatea bucala.
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
Go to top Post Reply



Restaurante, Baruri, Cluburi, Pubburi, Taverne si Terase in Bucuresti