|
75% dintre copiii americani beau zilnic sucuri bogate �n cofeină, de tip cola, arată un studiu recent. Pentru a ajunge la această concluzie, cercetătorii americani au �ntrebat 2.000 de părinţi, care aveau copii cu v�rste cuprinse �ntre 5 şi 12 ani, c�t de des beau micuţii cola.
Rezultatul sondajului a arătat că astfel de sucuri nu lipsesc din dieta zilnică a copiilor.
Medicii pediatri şi nutriţionişti atrag atenţia asupra pericolului la care părinţii �i expun pe minori, lăs�ndu-i să bea astfel de băuturi. Sucurile bogate �n cofeină sunt asociate cu apariţia ADHD-ului, tulburări ale somnului, lipsa puterii de concentrare şi compromit sănătatea oaselor, din cauza cofeinei conţinute.
|