Taverna Viilor Bucuresti | Restaurant, Terasa, Bar, Club | Organizam Revelion 2010, Organizare Petreceri, Organizare Evenimente

Prima pagina arrow Parteneri arrow Heineken Romania
Heineken Romania
Scris de Administrator   
Friday, 02 May 2008

Heineken Romania - Istoria marcii Povestea marcii Heineken incepe acum mai bine de un secol, in anul 1864. De atunci Heineken s-a dezvoltat treptat, devenind unul dintre berarii internationali de top. Disponibila in aproape fiecare tara de pe planeta, Heineken este cea mai valoroasa marca internationala de bere.

Heineken a adus si in Romania viziunea si valorile sale, punand bazele unei companii care este acum liderul pietei de bere din tara noastra: Heineken Romania.

Pozitia companiei pe piata din Romania: Parte a grupului Heineken International, Heineken Romania ocupa locul 1 pe piata berii din Romania, cu o cota de piata de 26,5 % (conform AC Nielsen, Junie 2007). Standardele de calitate pe care le respectam intotdeauna si capacitatea noastra de inovare, reprezinta doar doua dintre atuurile care ne-au ajutat sa castigam pozitia pe care o detinem in prezent.

Portofoliu de marci: Heineken Romania se ghideaza dupa aceleasi principii in fabricarea tuturor celor 11 marci de bere care se afla in portofoliul sau: Heineken, Gosser, Silva, Ciuc, Golden Brau, Gambrinus, Bucegi, Harghita, Hategana, Schlossgold si Zipfer (marca importata).

Fabricile Heineken in Romania:
Heineken Romania dispune de 4 fabrici pe teritoriul Romaniei, in orasele Constanta, Miercurea Ciuc, Hateg si Craiova. Toate acestea contribuie la oferirea unor produse de calitate consumatorilor nostri. Heineken Romania are aproximativ 1300 de angajati, oameni dedicati care lucreaza fie in fabricile de bere mai sus mentionate, fie in sediile de birouri ale companiei.

Investitiile Heineken Romania in piata locala: De la intrarea pe piata a companiei, Heineken Romania a investit peste 165 de milioane de euro in patru fabrici. In urmatorii 3 ani compania va investi alte 80 de milioane de euro, in principal pentru imbunatatirea facilitatilor tehnice din aceste fabrici.

Scurt istoric 

Dupa ce a fost fondata in anul 1998, compania Heineken Romania a atins performata de a deveni producatorul de bere numarul 1 in Romania, in anul 2000. Din acel moment, am reusit sa ne consolidam portofoliul de marci si sa ne mentinem pozitia de lider.

Dorinta constanta de a inova si ambitia de a veni mereu in intampinarea cerintelor tot mai ridicate ale consumatorilor, ne-au ajutat sa pastram pana in ziua de azi locul 1 in topul companiilor de bere din Romania.

In martie 2007, compania si-a schimbat numele, trecand de la Brau Union la Heineken Romania iar aceasta modificare a fost pe deplin naturala, facand parte din procesul de adoptare a culturii si valorilor Heineken.
Ambitia si planurile noastre de viitor ne indeamna sa pasim pe aceeasi cale a sucesului si in anii ce vor urma!

Valori 

Oamenii cu care lucram zi de zi, fie ei angajati, clienti sau parteneri de afaceri, sunt cei care dau sens celor 3 valori care guverneaza compania Heineken: Respect, Bucurie si Pasiune pentru Calitate.
Aceste valori in care am ales sa credem reprezinta fundatia pe care Heineken isi construieste afacerile peste tot in lume. Heineken Romania, ca parte integranta a grupului international Heineken, a adoptat aceste valori si le respecta in activitatea de zi cu zi.

Respectul este o valoare in care credem si pe care o implementam la nivel de persoane cu care intram in contact zilnic, in relatie cu societatea in care activam sau cu mediul inconjurator in care traim. Heineken se vede pe sine ca parte a comunitatii in care opereaza. Aceasta nu inseamna doar ca respectam legile si reglementarile tarilor in care activam. Inainte de toate, Heineken tine cont de dreptul fundamental al omului la demnitate si de drepturile de baza prevazute in Declaratia Universala a Drepturilor Omului. Acest lucru este reflectat, printre altele, in respectul acordat diferentelor dintre oameni, culturi si convingeri. Suntem perfect constienti de responsabilitatea ce ne revine fata de mediul in care operam. Un exemplu in acest sens il constituie politicile noastre foarte drastice referitoare la mediul inconjurator si alcool.

Bucuria nu se refera doar la ceea ce simtim atunci cand ne facem meseria, ci si la ceea ce oferim celor din jurul nostru. Heineken se mandreste cu faptul ca poate aduce bucurie in vietile oamenilor! Heineken face viata mai placuta. Facem acest lucru prin produsele noastre si politicile de sponsorizare, de exemplu, precum si alte forme de sustinere comerciala. In aceasta privinta, ne concentram asupra evenimentelor pozitive care pot aduce bucurie multor oameni. Aceasta valoare de baza este reflectata de asemenea si in atmosfera de lucru din interiorul companiei.

Pasiunea pentru calitate este cea care ne indeamna sa mergem mai departe, garantandu-ne succesul. Heineken exprima calitate din tot ceea ce face sau produce. Este de la sine inteles ca acest calificativ se aplica produselor noastre si, de exemplu, politicii noastre sociale. Heineken investeste in angajatii sai si prin urmare se bucura de o reputatie buna ca angajator.

Site live: www.heinekenromania.ro

Ultima actualizare ( Friday, 01 August 2008 )
 
< Precedent   Urmator >

Publicitate

Motor de cautare avansat


Cautare Avansata pe site-ul Taverna Viilor dar si World Wide Web

Publicitate pe site




Restaurante, Baruri, Cluburi, Pubburi, Taverne si Terase in Bucuresti