Ionut Ivanov este castigatorul primei etape a Bar Master Competition, concurs ce a debutat miercuri seara (18 iunie a.c.) la restaurantul Champions din JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Juriul a decis ca din cei 10 concurenti inscrisi in concurs, Ionut Ivanov a acumulat cel mai mare punctaj (700,5 puncte) dupa cele doua probe din concurs: Mixology si Working & Exhibition Flair.
Pe locurile doi si trei s-au clasat Adrian Caradeanu (cu 643 de puncte) si Bogdan Costiniu (586 de puncte).
Pentru prima proba, Mixology, concurentii au avut la dispozitie 5 minute pentru a prepara un cocktail creatie proprie, in trei exemplare. Juriul a punctat gustul, aspectul, creativitatea si folosirea corecta a tehnicilor si ustensilelor de bar.
Aceasta prima proba a fost castigata de Adrian Caradeanu, care a preparat un cocktail numit Jamaican Pear, o bautura racoritoare cu aroma de pere, putin picanta, ce poate fi consumata pe plaja, la bar sau in restaurant, dupa masa, avand efect digestiv dat de ienibahar(piper jamaican). Pentru prepararea Jamaican Pear, Adrian Caradeanu a folosit urmatoarele ingrediente: 40 ml. Sky vodka, 10 ml. sirop de zahar, 20 ml. juice de pere, 10 ml. fresh lime, 2 felii de pere, 2-3 boabe de ienibahar.
Cel mai bun punctaj la cea de-a doua proba, Working & Exhibition Flair, a fost obtinut de Valentin Luca, juriul punctand tehnicitatea, varietatea, originalitatea, prezenta scenica si impresia generala.
Castigatorii primei etape a concursului au fost desemnati prin cumularea punctajelor obtinute in urma celor doua probe.
Jurizarea Bar Master Competition a fost asigurata de trei barmani cu o solida experienta in acest tip de competitii: Marius Gogoasa, Costin Bucur si Costin Gogoasa. Componenta juriului este aceeasi ca si anul trecut, cei trei formand o echipa bine sudata, respectata de concurenti.
Partenerii primei etape a Bar Master Competition au fost Disaronno, Pepsi, Prigat si Monin. Concursul este supervizat de Exquisite Bar Solutions, iar partener media al evenimentului este publicatia saptamanala Sapte Seri.
Bar Master Competition este liga nationala de barmani organizata de Food & Bar Magazine. Scopul acestui concurs este acela de a oferi un mediu competitional corect si provocator tuturor barmanilor din Romania. Prima editie a ligii a fost organizata in 2006, fiind cel mai mare concurs de acest tip din Romania.
Bar Master Competition se desfasoara dupa un sistem care prevede organizarea a patru etape de calificare in Bucuresti, Constanta (Mamaia), Timisoara si Cluj. Pe parcursul acestora, barmanii concureaza pentru a acumula puncte. Concurentii cu cele mai mari punctaje totale se califica in Finala care va fi organizata in luna noiembrie, la Bucuresti.
Premiile totale puse in joc se ridica la valoarea de 10.150 de euro. Comunicatul de presa complet: Bucuresti, 23 Iunie 2008 - Ionut Ivanov este câştigătorul primei etape a Bar Master Competition, concurs ce a debutat miercuri seara (18 iunie a.c.) la restaurantul Champions din JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Juriul a decis că din cei 10 concurenţi înscrişi în concurs, Ionut Ivanov a acumulat cel mai mare punctaj (700,5 puncte) după cele două probe din concurs: Mixologie şi Working &Exibition Flair. Pe locurile doi şi trei s-au clasat Adrian Caradeanu (cu 643 de puncte) şi Bogdan Costiniu (586 de puncte).
Pentru prima proba, cea de mixologie, concurenţii au avut la dispoziţie 5 minute pentru a prepara un cocktail creaţie proprie, în trei exemplare. Juriul a punctat gustul, aspectul, creativitatea şi folosirea corectă a tehnicilor şi ustensilelor de bar.
Această primă probă a fost câştigată de Adrian Cărădeanu, care a preparat un cocktail numit Jamaican Pear, o băutură răcoritoare cu aromă de pere, puţin picantă, ce poate fi consumată pe plajă, la bar sau în restaurant, după masă, având efect digestiv dat de ienibahar (piper jamaican). Pentru prepararea Jamaican Pear, Adrian Cărădeanu a folosit următoarele ingrediente: 40 ml. Sky vodka, 10 ml. sirop de zahăr, 20 ml. juice de pere, 10 ml. fresh lime, 2 felii de pere, 2-3 boabe de ienibahar.
Cel mai bun punctaj la cea de-a doua probă, Working &Exibition Flair, a fost obţinut de Valentin Luca, juriul punctând tehnicitatea, varietatea, originalitatea, prezenţa scenică şi impresia generală.
Câştigătorii primei etape a concursului au fost desemnaţi prin cumularea punctajelor obţinute în urma celor două probe. Juriul Bar Master Competition a fost asigurată de trei barmani cu o solidă experienţă în acest tip de competiţii: Marius Gogoaşă, Costin Bucur şi Costin Gogoaşă. Componenţa juriului este aceeaşi ca şi anul trecut, cei trei formând o echipă bine sudată, respectată de concurenţi.
Organizarea competiţiei
Bar Master Competition este liga naţională de barmani organizată de Food & Bar Magazine. Scopul acestui concurs este acela de a oferi un mediu competiţional corect şi provocator tuturor barmanilor din România. Prima ediţie a ligii a fost organizată în 2006, fiind cel mai mare concurs de acest tip din România. Bar Master Competition se desfăşoară după un sistem care prevede organizarea a patru etape de calificare în Bucureşti, Constanţa (Mamaia), Timişoara şi Cluj. Pe parcursul acestora, barmanii concurează pentru a acumula puncte. Concurenţii cu cele mai mari punctaje totale se califică în Finala care va fi organizată în luna noiembrie, la Bucureşti. Premiile totale puse în joc se ridică la valoarea de 10.150 de euro, fiind structurate după cum urmează:
Premii pe etape: Locul 1 - 500 euro Locul 2 - 300 euro Locul 3 - 200 euro Locul 4 - 150 euro Locul 5 - 100 euro
Finala Locul 1 - 2.000 euro Locul 2 - 1.200 euro Locul 3 - 800 euro Locul 4 - 400 euro Locul 5 - 250 euro Cel mai bun 'Free style show' – 500 euro
Partenerii primei etape a Bar Master Competition au fost Disaronno, Pepsi, Prigat şi Monin. Concursul este supervizat şi jurizat de Exquisite Bar Solutions, iar partener media al evenimentului este publicaţia săptămânală Şapte Seri. Mai multe informaţii despre Bar Master Competition puteţi afla accesând www.foodandbar.ro, unde pot fi găsite toate detaliile despre această competiţie.
Food & Bar Magazine este o revistă business-to-business dedicată managerilor şi specialiştilor din sectorul horeca (restaurante, baruri, cafenele, cluburi etc). Fondată în aprilie 2005, publicaţia s-a impus pe piaţa media ca revista tendinţelor în acest domeniu.
Food & Bar Magazine este o publicaţie a Business Publishing Group, care mai editează publicaţiile Piaţa – revista bunurilor de larg consum, Pharma Business – revistă de management medical şi farmaceutic, Financial Director şi Modern Buyer – revista achizitorilor din Horeca şi Retail. Sursa: foodandbar.ro / 19 iunie 2008 |